Vonderpark Kwartier |  Eindhoven

Vonderpark Kwartier | Projectidentiteit en verkoopcampagne | Eindhoven

Vonderpark Kwartier | Eindhoven

Het Vonderpark Kwartier is een nieuw stuk stad in beweging. De plannen voor het Vonderpark Kwartier zijn onderdeel van de buurtontwikkeling Emmasingelkwadrant in Eindhoven. Een ontwikkeling van meerdere partijen met in totaal ruim 1650 nieuwe woningen rondom een groot nieuw stadspark. Voor ontwikkelaar Breevast heeft HNC een strategie uitgewerkt waarin gebiedsmarketing en draagvlakcommunicatie een belangrijke rol spelen. Een mooie uitdaging. Door nauwe samenwerking met gemeente en de andere ontwikkelaars kwamen we al snel tot het doel om al tijdens de ontwikkeling, de bouw en oplevering, een bruisende community te creëren en de kernwaarden uit de ontwikkelvisie vroegtijdig tot leven te brengen. Met als belangrijkste samenwerkingspartners de buurtbewoners. Breevast blijft tot ver na de oplevering van het Vonderpark Kwartier als belegger betrokken bij de ontwikkeling van het Emmasingelkwadrant en hierdoor vraagt dit des temeer om een visie en investering voor de lange termijn.


Ontwikkeling naamconcept I projectidentiteit en brandstory | draagvlakcommunicatie en participatie

image 1
image 2