De Zaanse Helden | Zaandam
HNC heeft De Zaanse Helden neergezet als een karakteristiek oer-Hollands merk. De woongebouwen zijn vernoemd naar de helden van weleer: de historische houtzaagmolens die de Zaanstreek in de zeventiende eeuw voorspoed en welvaart hebben gebracht. Een trots merk dat staat voor stads wonen, maar ook voor een stoere outdoor lifestyle. Met om de hoek het uitgestrekte Hollandse Slagenlandschap. Wonen met de wind in je haren en de stad in je rug. En dat - op de kop - af op vijftien treinminuten van Amsterdam CS. Een campagnestrategie gericht op de Zaanstreek, maar -omdat je hier verrassend meer huis krijgt voor je geld - ook op Amsterdam,. Met de all round gebiedscampagne ‘On tour’ hebben we Amsterdammers verleidt op ontdekking te gaan in Zaandam. Een totaalbeleving met een promotiefilm, socials, een tour langs alle leuke adresjes in Zaandam en rondleidingen over de bouwlocatie van De Zaanse Helden. Let’s go!
Merkidentiteit | Brandstory | Placemaking | Strategie en uitvoering salescampagne